FANDOM

Neutral 32 Mogleur
Level 1-75
Mogleurfulgyenikale
MerkezMogleur Şehri
Nüfus3,136
Irklarİnsan (1,858) ve Elf (1,278)
YöneticiBilinmiyor
BölgeHeborapa'nın Güneyi, Blooborob'un Batısı

Mogleur beş farklı ana bölgenin komşusu olan bir başka ana bölgedir. Bu bölgelerin 2'si Elflerin, 2'si insanların bölgesine aitken, haritada "?" ile gösterilen yer son ana bölge ikinci eklenti paketine eklenecektir.

Mogleur'un merkezi Mogleur Şehri'ne bağlıdır. Yönetici sarayı orada bulunmaktadır fakat kral odasına girme izni bulunmamakta olduğu için kral hiçbir oyuncu tarafından bilinmemektedir. Bölge yeşildir ve Bloom Denizi kıyılarındadır. Bu deniz Blooborob ile paylaşılıyor!

Güvenlik seviyesi sıfıra yakın bu şehrin girişinde iki Lv 5 gardiyan*, etrafta ise Lv 7 gardiyanlar* bulunmaktadır. Son olarak dağların orada sekiz adet Lv 15 gardiyan* yerleştirilmiştir. Rahatça bir karşı ırk tarafından mahvedilebilir.

Bilgi

Mogleur, Elflerin ve İnsanların ortak olarak yaşadığı tek ana bölgedir. Yine de sayıca İnsan sayısı Elften fazladır. Bu bölge, oyuna yeni başlayanların oyunu öğrenme bölgesidir. Sol tarafı denizdir, sağ tarafı dağdır.

Solucanların, domuzların, yılanların ve birçok şeyin evi olmaktadır.

Haros ve Glaboshan eziklere eğitim için gerekli görevleri veren iki NPC'dir. Burası balıkçıların Bloom'da balık tuttuğu bir bölge olarak da bilinir.

Mogleur Şehri, asfalttan oluşurken, diğer tüm yerler doğal olarak bırakılmıştır. Mogleur sadece acemiler bölgesi değildir. Sağ taraftaki dağda çok tehlikeli yaratıklar beklemektedir. Level'i 70i aşanların bile burada olduğu görülür.

Mogleur'daki tek zindan olan yerde güçlüler takılıp zindan taşlarını Ujuor'da kırdırırlar. Sonra şansları varsa güzel eşya çıkar, ve bunu pazara satarlar.

Yetenek Öğrenme, Ustalaşma, Uzmanlaşma ve Profesyonelleşme olarak dört yetenek işi de burada yapılır. Yani Mogleur'un küçümsenmemesi gerekmektedir.

DikkatAyrıca Mogleur'daki çoğu yaratıktan değerli eşyalar düşebilir.

Tarih

Bu şehir yüzyıllar önce bile vardı. Tam olarak geçmişi bilinmiyor. Fakat kurucusunun bir insan olduğu biliniyor. Ondan sonraki yöneticiler de bilinmiyor. Mogleur'daki insanlar tarafından da araştırılmakta. Fakat yakın tarihte önemli bir olay olmuştur.

Çok Ufak FulgarakFulgarak Mogleur'a saldırdı. Mogleur'u yok etti. Fakat Büyücüler tekrar çalışıp yeniden aynı görünüme kavuşturdu. Fulgarak girmeden önce bir çocuk kediyi sevmiş, çocuğu aniden parçalayıp Fulgarak haline gelmiş. Bir anda bir büyücü portalle kaçıp tüm halkı kurtarmayı başarmış. Bu kahramanın kim olduğu bilinmiyor.

Kültür ve Halkı

Mogleur'da İnsanlar ve Elfler en çok balık tutmayı sever. Bloom Denizi onlar için birebir olan bir bölgedir. Her 10 Martta balık festivali düzenlenir. Bu festival oyunculara henüz açık değildir. İkinci eklenti paketinde düşünülmektedir.

Halkın en çok güvendiği kişi profesyonel Glaboshan her yeni başlayana eğitim verir. Zaten bir gelenek olarak, tüm profesyoneller acemilere eğitim vermek zorundadır. Krallık yönetimi geçerli olan Mogleur, küçük fakat marifeti büyük olan bir şehirdir.

Bu kadar değildir, güçlenen herkes Heborapa'ya veya Elenearon'a gönderilirken, uğurlama törenleri düzenlenir. O şekilde giderler ve şerefli varlıklar olarak arkada yakınlarını ve tanıdıklarını bırakırlar.

Coğrafi Konum

Sol tarafı Bloom Denizi olup, sağ tarafı Mogleur Dağı'dır. Mogleur Şehri asfalttan yapılmıştır. Geri kalan bölgeler çok az bir şekilde değiştirilmiştir. Mogleur Yolu'ndan iki farklı şekilde Mogleur'dan çıkılır. Birincisi Mogleur Sonu yoluyla Heborapa'ya, ikincisi ise doğrudan Elenearon'a gitmeyi sağlamaktadır.

Nüfusu çok azdır, büyük kısmını insanlar ve Elfler kapsar. Kalan kısımda Mogleur vatandaşı olan diğer düşman ırklar vardır. Ujuor'un koruyucusu olan ırk yani soyları tükenmiş ve tek kişinin kaldığı ırk, Niegg'in son örneği de burada bulunuyor.

Soldaki Bloom Denizi Arka Mogleur'u oluşturan bir ada haline gelmesine sebep olmaktadır.

Harita ve Bölgeleri

0100-Tüm Mogleur

Mogleur Haritası

Mogleur ŞehriMogleur YoluMogleur SonuArka MogleurMogleur ZindanlarıMogleur Dağı

Ulaşılması Mümkün Yerler

Bölge İsmi Level Sınırı Yön Girilen Bölge Gitme Yolu
Heborapa 10 Kuzey Heborapa Girişi Yürüyerek veya portalle gidilebilir
Elenearon 10 Güney Elenearon Patikası Yürüyerek veya portalle gidilebilir
Bloom İskeleti 35 Kuzeydoğu Birinci Kemik Gemiyle gidilebilir

Önemli Kişiler

Mogleur'daki Tüm NPCler için bakınız

Mogleurda birçok önemli ve yer edinmiş kişi vardır. Şehrin kuzeyinde bulunan Glaboshan önemli bir tarih ve hikayeye sahiptir. Ayrıca Haros da Lv 10, Lv 60, Lv 100, Lv 150 yeteneklerini eğiten kişi olduğu için de önemli bir yer edinmiş durumdadır. Bu iki kişi dışında başka bir önemli kişi yoktur.

Görevler

Mogleur'daki Tüm Görevler için bakınız

Burada 1-11 arasında sık olarak görev çıkar. Daha sonraki görevler nadiren çıkmaktadır. Defans için uğraşan NPC de Glaboshandır. Haros ve Glaboshan eğitimci Görev NPCleridir.

Kaynaklar

Yaratıklar

Bakınız: Kategori:Mogleur Yaratıkları

Mogleur Zindanları hesaba katılmamıştır.

Ayrıntılar

  • Çok Ufak FulgarakFulgarak'ın ilk dönüşüm hareketini uyguladığı şehirdir.
  • Şehirde satıcılar dışarıda bulunur, ev kıtlığı çekilmektedir.
  • Mogleur'un kralını vatandaşlar ve oyuncular da bilmiyor. Kim olduğu ikinci eklenti paketinde açıklanacağı resmi olarak duyuruldu.
  • Mogleur geçmişi gizemli bir bölgedir.

Versiyon Bilgisi

Versiyon v16

  • Mogleur Şehri düzenlendi.
  • Arka Mogleur eklendi.
  • Mogleur Zindanları eklendi.
  • Mogleur Dağı eklendi.
  • Nabelanlara Nabelan Yüzüğü konuldu.

Versiyon Fulgarak

  • Mogleur Şehrinde balık tutuluyor.
  • Mogleur Dağı'na görev eklendi.
  • Mogleur Şehri'ne görev eklendi.
  • Mogleur'un etrafında ufak değişiklikler yapıldı.
  • Yeni NPCler yerleştirildi.

Also on FANDOM

Random Wiki